LoyalGames.se / dayofdefeat.se / teamfortres.se

Nyheter:

LoyalGames.SE LogoOld.DayofDefeat.se
Steam Group of =LoyalGames=

Författare Ämne: göra textur  (läst 2062 gånger)

cheez

  • Sr. Member
  • ****
  • Antal inlägg: 339
    • Visa profil
    • CheezPlayGround
Re: göra textur
« Svar #7 skrivet: 2009 mars 25, 11:01:01 »
detta får hmm menar att NI SKA förklar till mig  :D ;)
Free Frag / [CPG]FREE FRAG / [TS]CHEEZ

Deadbringer

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 965
    • Visa profil
Re: göra textur
« Svar #6 skrivet: 2009 mars 24, 17:59:20 »
måste vara åldern  ;D

znollen

  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 512
  • Öl är alltid gott
    • Visa profil
Re: göra textur
« Svar #5 skrivet: 2009 mars 24, 17:54:12 »
lustigt att jag inte såg det..satt och glodde på denna sidan igår i ca 2 timmar  ;D

http://www.interlopers.net/tutorials/8219

man kan verkligen bli blind på småsaker  ;)

« Senast ändrad: 2009 mars 25, 12:05:57 av znollen »

Deadbringer

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 965
    • Visa profil
Re: göra textur
« Svar #4 skrivet: 2009 mars 24, 17:23:58 »
En fråga. Går det inte att göra egen textur längre till hammer..prövade med detta och då blir det på detta viset...

jag har skrivit såhär i vmt filen

"LightmappedGeneric"
{
   "$basetexture" "speg/spegel2"
   "$detail" "metal"
}







Prova denna


"lightmappedgeneric"
{
   "$basetexture" "speg/spegel2"
   "$surfaceprop" "metal"
}

znollen

  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 512
  • Öl är alltid gott
    • Visa profil
Re: göra textur
« Svar #3 skrivet: 2009 mars 24, 17:23:30 »
Deadbringer kan ALLT om hammer  :D

han är en baddare på det  ;D

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 639
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Re: göra textur
« Svar #2 skrivet: 2009 mars 24, 15:49:42 »
Deadbringer kan ALLT om hammer  :D

znollen

  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 512
  • Öl är alltid gott
    • Visa profil
göra textur
« Svar #1 skrivet: 2009 mars 24, 09:11:45 »
En fråga. Går det inte att göra egen textur längre till hammer..prövade med detta och då blir det på detta viset...

jag har skrivit såhär i vmt filen

"LightmappedGeneric"
{
   "$basetexture" "speg/spegel2"
   "$detail" "metal"
}