LoyalGames.se / dayofdefeat.se / teamfortres.se

Nyheter:

LoyalGames.SE LogoOld.DayofDefeat.se

Steam Group of =LoyalGames=

Författare Ämne: Server uppdatering 13 Sept.07  (läst 2145 gånger)

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Re: Server uppdatering 13 Sept.07
« Svar #2 skrivet: 2007 september 15, 08:57:39 »
Våra servrar har nu 0 - 0,3% cpu användning när de är tomma, det känns bra att Valve har fixat detta problem ;D

Men det problem som vissa serveradmins har rapporterat är att vissa "say" kommandon har slutat fungera .. jag har tyvärr inte koll på detta, men det kan vara orsaken till att hlstatsx på GunGame servern inte fungerar till 100%.

Om någon av er har märkt av problem, säg till !

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Server uppdatering 13 Sept.07
« Svar #1 skrivet: 2007 september 13, 07:00:34 »
De tidigare beta versionerna är nu testade & släpps nu till alla servrar.

Detta meddelande mottog jag nu på morgonen.

Updates to the Source Engine/Dedicated Server have been released.
Previously these were under the "community" beta.  Please run
hldsupdatetool to receive them.  The specific changes include:

- Fixed custom level sound lists under sv_pure.
- Remove friends details from player list.
- Fixed occasional scrunched-up columns in the serverbrowser.
- Fixed a Linux-only crash when loading certain custom maps.
- Memory leak fixes.
- Fixed an hl2mp bug where a spectator could freeze a live player when
mp_forcerespawn was 0.
- Fixed master server queries being truncated if too many players with
long names.
- Fixed hl2mp bug where if you +used a weapon it would not respawn
anymore
- Fixed a CS:S smoke grenade exploit
- Added a way for server plugins to ask players if they'd like to
connect to a different server
- Made materials handle sv_pure correctly when they've included other
materials
- Fixed Windows dedicated server bug slowing down Steam updates
- Fixed IVEngineServer::FadeClientVolume
- Fixed certain models showing up all white when sv_pure flushed them
- Made the server print a client's steam ID and show sv_pure warnings if
sv_pure_kick_clients is 0
- Fixed a bug preventing sv_pure CRCs from verifying correctly on
certain custom maps

Jason


Förhoppningsvis så kommer detta att förbättra alla servrar  ;D