LoyalGames.se / dayofdefeat.se / teamfortres.se

Nyheter:

LoyalGames.SE LogoOld.DayofDefeat.se

Steam Group of =LoyalGames=

Författare Ämne: Ny Server-Beta uppdatering 8/8 2007  (läst 2394 gånger)

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Re: Ny Server-Beta uppdatering 8/8 2007
« Svar #4 skrivet: 2007 augusti 09, 10:15:30 »
På något sätt ska det fungera - men hur vet jag ej ännu !

Om det är bortplockat eller ej i Mani få vi väll se  ???

Branti

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 556
    • Visa profil
    • WT
Re: Ny Server-Beta uppdatering 8/8 2007
« Svar #3 skrivet: 2007 augusti 09, 09:41:00 »
Trevligt.. Då kör vi den updateringen på -[S.E.S]- Servrar oxå. Hur är de med redirect? Fungerar de igen eller?

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Re: Ny Server-Beta uppdatering 8/8 2007
« Svar #2 skrivet: 2007 augusti 08, 14:01:05 »
- Den är släppt som std uppdatering nu !

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Ny Server-Beta uppdatering 8/8 2007
« Svar #1 skrivet: 2007 augusti 08, 09:14:10 »
Detta är vad som uppdateringen gör-

A new Beta is available for the Source Engine and Source Dedicated
Server.  To participate, run hldsupdatetool with the command "-beta
community".  The specific changes include:

- Fixed hl2mp bug where if you +used a weapon it would not respawn
anymore
- Fixed hl2mp spectator being able to lock the player he's viewing by
typing "jointeam 0"
- Fixed a CS:S smoke grenade exploit
- Added a way for server plugins to ask players if they'd like to
connect to a different server
- Made materials handle sv_pure correctly when they've included other
materials
- Fixed Windows dedicated server bug slowing down Steam updates
- Fixed a server memory leak (2-3 megs per map change)
- Fixed IVEngineServer::FadeClientVolume
- Fixed certain models showing up all white when sv_pure flushed them
- Made the server print a client's steam ID and show sv_pure warnings if
sv_pure_kick_clients is 0
- Fixed a bug preventing sv_pure CRCs from verifying correctly on
certain custom maps

Jason


Uppdateringen kommer att testas på ACCUsers Fermentation  8)