LoyalGames.se / dayofdefeat.se / teamfortres.se

Nyheter:

LoyalGames.SE LogoOld.DayofDefeat.se

Steam Group of =LoyalGames=

Författare Ämne: Uppdateringen den 13 Juni 2007  (läst 2333 gånger)

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Re: Uppdateringen den 13 Juni 2007
« Svar #3 skrivet: 2007 juni 14, 12:41:53 »
- det är mycket som är så att säga "konstigt" .. men ditt sikte kan vara detta med "pure" - den tillåter inte annat än orginal-krysset ..  :-\

Jag la märke till att det tar hemskt lång tid att disconnecta från alla servrar nu .. tänkte inte på det igårkväll, men det var ju så då också .. ???

Alfred skickade ut ett mail i natt där han föreslog alla admins att sätta detta kommando i server.cfg'n  "net_queued_packet_thread 0".

Men det går inte att disconnecta fortare för det ... men kanske det blev bättre spelbarhet .. vi får se ikväll  ;D
« Senast ändrad: 2007 juni 14, 23:19:59 av Enemy1 »

Deadbringer

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 965
    • Visa profil
Re: Uppdateringen den 13 Juni 2007
« Svar #2 skrivet: 2007 juni 13, 23:07:06 »
kan det vara därför mitt steam inte funka som det skulle

fick ju ett konstigt sikte  ,sen spelade den låtarna när man vinner eller förlorar  dom hadde jag tagit bort för att dom var jobbiga att lyssna på


eller ???

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Uppdateringen den 13 Juni 2007
« Svar #1 skrivet: 2007 juni 13, 22:52:09 »
Jag uppdaterade Fermentation efter att ha läst allas respons på beta-versionen, som var enbart possitiv !

Jag blev lite misstänksam när jag inte kunde spela upp ljuden på [CLIT] servern, men efter att ha hoppat in på Ferm så blev jag lugn då allt verkade fungera.
men när vi blev 14 - 16 spelare och jag skulle spela lite ljud, så var det helt tyst - och ingen text som rapporterade något fel :-(

Frågan är ju bara om det är servrana eller om det är klienterna som strular, klient uppdateringen är ju inte testad som servrana är ....
Det kan ju vara en ny blockering av något .. vem vet .. ?

Det som uppdateringen ska göra är -

Source Engine Update Released
June 12, 2007, 1:45 pm - Jason Ruymen

--------------------------------------------------------------------------------

Updates to the Source Engine have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Pure Servers


Servers can now force the client to match the server's files, by becoming a pure server. When a server enables sv_pure, clients who connect and play on the server cannot gain an advantage by modifying the game content. For more information about Pure Servers, click here.

Source Engine

In-game server browser only shows human players in the player counts column. Bots column now shows number of bots instead of a "some bots" or "no bots" icon

Fixed servers with bots reporting incorrect number of bots when sv_master_legacy_mode is set to 0

Fixed a server performance problem with queued packets

Increased the maximum rate to 1 megabyte

Added a findflags console command, which can list all cvars with a specified flag. For example: 'findflags server_can_execute' will find all console variables and commands marked with FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE

Cheat protected many cvars and commands

Removed cl_restrict_server_commands to prevent clients from being redirected

Fixed user names reported as "unconnected" when greater than 32k players had connected to the server

Fixed a client crash during authentication

Fixed a crash when mashing the ~ key on disconnect

Fixed a bug with sv_minrate and sv_maxrate not applying properly on the client

Fixed the free roaming camera in SourceTV demos

Fixed cl_language archiving itself and not updating correctly when the language changed

Fixed a voice recording bug that could cause voice dropouts

Fixed a rare crash when spectating in Counter-Strike: Source


We'd also like to thank Wim Barelds, TC from UKCS Mega Game Servers and Ray from Clan {US} East, for their time in reporting and testing this update.


Mail från Linux-servers admins

The round start problem affects also DODS, players cannot move for a certain
amount of time > 10 seconds.

Best regards

Ronny Schedel

-
we have problems with lag on our windows machines, too
-
Hello,

after the last update we discover strange problems:

- some round starts cause a lag problem, end of rounds too (lags are some
seconds)
- bombs can be planted after the round end (after seeing the connection
warning)
- after round start the spectator cam stays at the start position (eye view
of a player), after many seconds it moves to the correct position of the
player
- ...

Do we need a special library version or kernel settings to solve these
problems, again?

System: Core 2 Duo, Debian Etch, 2 GB RAM

Not to mention that all was running fine before this update, nothing
changed...

Best regards

Ronny Schedel
-
« Senast ändrad: 2007 juni 13, 22:58:19 av Enemy1 »