LoyalGames.se / dayofdefeat.se / teamfortres.se

Nyheter:

LoyalGames.SE LogoOld.DayofDefeat.se

Steam Group of =LoyalGames=

Författare Ämne: Uppdatering 12/6 -08  (läst 2365 gånger)

FaniX

  • Friends
  • Hero Member
  • ***
  • Antal inlägg: 514
    • Visa profil
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #8 skrivet: 2008 juni 18, 22:54:28 »
garanden är ju overpowered... man kan typ springa runt med den och ändå ha samma hitbox
Slay the Deamon, Purge the Unclean!

SSteel

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #7 skrivet: 2008 juni 18, 17:54:28 »
Tycker att Steam folket har tagit fasta på en hel del saker som dom åtgärdat genom en del patchar,men vapen balansen är horribel,medium wth dom är rena stridsvagnar nu förtiden,o upp med vapnet i ansiktet ska dom.Tycker att båda rifles har närmat sig varann,till det positiva.Vet inte om supporten har blivit förändrad så pass mycket.Mg´s har jag ingen uppfattning om,råkar alltid ut för dem.Likaså snipers,lite koll där..Tyvärr är det alldeles för många hög pings servers som har betan,o folk på.Så en perfekt server låga pings på,får man nog bäst resultat om vad betan kan erbjuda......

Snake

  • Friends
  • Newbie
  • ***
  • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #6 skrivet: 2008 juni 16, 17:48:14 »
Jag tycker day of defeat source beta är jätte kul,
men dom måste fixa balansen mellan alla vapen.
Jätte många som tog mig på rifle-sniper avstånd med thompson, och kulspruts vapena skjuter alldeles för rakt.
Rekylen på M1 Garanden är mininmal :P haha
Jag vet inte om jag har fel eller rätt, men det känns bara konstigt, annars så är beta jätte grymmt!!!! ;D


du har rätt i det du säger, thompson och dom vapnen är lite vlä exakt, det e egentligen därför man ska ha dom, haha, men som sagtm dom får fixa balansen, annars e det ett jättebra spel och spela, jag har bättre stats på beta än på vanliga dod ^^
The War Has Changed

Speirs_1

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 68
    • Visa profil
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #5 skrivet: 2008 juni 16, 14:21:30 »
Jag tycker day of defeat source beta är jätte kul,
men dom måste fixa balansen mellan alla vapen.
Jätte många som tog mig på rifle-sniper avstånd med thompson, och kulspruts vapena skjuter alldeles för rakt.
Rekylen på M1 Garanden är mininmal :P haha
Jag vet inte om jag har fel eller rätt, men det känns bara konstigt, annars så är beta jätte grymmt!!!! ;D
Everything that has a beginning has an end!!!

FaniX

  • Friends
  • Hero Member
  • ***
  • Antal inlägg: 514
    • Visa profil
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #4 skrivet: 2008 juni 15, 21:17:33 »
hitilils så har jag på min nya dator klarat av att spela allt, betan, crysis, CoD4, ArmA.. YOU NAME IT!  8)
Slay the Deamon, Purge the Unclean!

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #3 skrivet: 2008 juni 14, 18:47:48 »
Snart så släpper de den nog som skarp  8)

Det enda som jag tycker är negativt är att de som nätt å jämt kan spela nu får det ännu värre  :-\

Men jag kan inte se något dåligt med den annars  ;D

FaniX

  • Friends
  • Hero Member
  • ***
  • Antal inlägg: 514
    • Visa profil
Re: Uppdatering 12/6 -08
« Svar #2 skrivet: 2008 juni 14, 16:55:21 »
jag tycker att betan börjar arta sig nu  :)
Slay the Deamon, Purge the Unclean!

Enemy1

  • Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2 644
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
Uppdatering 12/6 -08
« Svar #1 skrivet: 2008 juni 12, 07:48:32 »
A required update for the Day of Defeat: Source Beta has been released.
Please run hldsupdatetool to receive it.  The specific changes include:
 
- Achievements are now all stored locally as well for offline
achievement dialog
- Fixed view model lag being jittery
- Fixed some viewmodels occasionally skipping their fire animations
- Fixed quickswitch exploit
- Fixed some overlays being too transparent
- Fixed a case where an enemy player could be credited for an area
capture
- Playtime statistic now records time spent as class, not time alive as
a particular class
- Upload stats when we join spectator, change class and on changelevel
- Fixed crash with ai_test_los console command
- Adjusted global bloom scale
- New nemesis icon
 
Jason