LoyalGames.se / dayofdefeat.se / teamfortres.se

Nyheter:

LoyalGames.SE LogoOld.DayofDefeat.se
Steam Group of =LoyalGames=

Författare Ämne: DoW vs DoI ?  (läst 1323 gånger)

Enemy1

• Linux Power
  • Administrator
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 2 609
  • send me a pm before adding me on icq or msn :-)
    • Visa profil
    • DayOfDefeat.SE
DoW vs DoI ?
« Svar #1 skrivet: 2017 januari 29, 14:58:07 »
Har nu äntligen kunna köpa DoW och har testat några servrar och banor men det känns inte som jag trodde det skulle.
kanske mina grafikinställningar varit för låga, världen har känts lite fel men jag vet inte riktigt vad ännu.
Måste testa mer..

DoI tycker jag flyter och känns bra - men det är för få spelare.
Dessutom har de gjort banorna mindre och mindre för att göra spelet mer tajt antar jag och det är ok. Men jag har föreslagit utvecklarna att göra de äldre/större banorna tillgängliga för oss så att vi kan välja att köra en stor och omtyckt version om vi skulle vilja det på en custom-server, självfallet under ett helt annat namn så man inte lurar in spelare.

Jag fortsätter att spela båda "early access" spelen framöver för att se hur de utvecklas.

Dessutom jobbar jag på att få upp en DoW-server så fort som möjligt.

Posted Image

http://Har nu äntligen kunna köpa DoW och har testat några servrar och banor men det känns inte som jag trodde det skulle.
kanske mina grafikinställningar varit för låga, världen har känts lite fel men jag vet inte riktigt vad ännu.
Måste testa mer..

DoI tycker jag flyter och känns bra - men det är för få spelare.
Dessutom har de gjort banorna mindre och mindre för att göra spelet mer tajt antar jag och det är ok. Men jag har föreslagit utvecklarna att göra de äldre/större banorna tillgängliga för oss så att vi kan välja att köra en stor och omtyckt version om vi skulle vilja det på en custom-server, självfallet under ett helt annat namn så man inte lurar in spelare.

Jag fortsätter att spela båda "early access" spelen framöver för att se hur de utvecklas.

Dessutom jobbar jag på att få upp en DoW-server så fort som möjligt.

« Senast ändrad: 2017 januari 29, 15:03:06 av Enemy1 »